Strony

niedziela, 18 grudnia 2011

Świąteczne aniołki

Doszłam do wniosku, że miło będzie dać bliskim pod choinkę coś własnej roboty. Upiekłam więc jedną blaszkę aniołków, ale szybko okazało się, że mam znacznie większą rodzinę niż myślałam i trzeba było upiec kolejne. Potem mama stwierdziła, że koleżanki z pracy pewnie też by chciały, więc upiekłam jeszcze więcej.

Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że tyle z tym pracy, ale to pewnie dlatego, że zawsze staram się coś robić najlepiej jak tylko potrafię. W pewnym momencie poczułam się jak w chińskiej fabryce :), ale było warto.

To pierwsza partia -  małe aniołeczki na choinkę, serca i gwiazdki ozdobione brokatem i kilka aniołków w ubraniu Mikołaja. Wszystko oczywiście z masy solnej.

Aniołki robione według tutorialu Natalii: http://sztukaniepowazna.blogspot.com/








1 komentarz:

  1. piękne upominki! sama chciałabym taki dostać. obdarowani na pewno byli zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń