Strony

czwartek, 7 czerwca 2012

Szare świeczniki

Wracam po przerwie, pełna zapału i nowych pomysłów. Na pierwszy ogień poszedł zestaw świeczników na tacy, troszkę w stylu vintage. Szary z białymi przecierkami i ornamentem.

Pierwszy raz pracowałam z masą oraz szablonem i muszę przyznać, że to nie jest takie banalne, jak mi się na początku wydawało. Miałam też dylemat - lakierować, nie lakierować. Ostatecznie zostawiłam matowe, by zachowały swój "surowy" styl.

Jeżeli komuś się podobają to zapraszam na aukcję: http://allegro.pl/show_item.php?item=2476331601

Lubię tworzyć, ale nie mam gdzie tego potem stawiać, także szukam dla nich dobrego domu:)




4 komentarze:

  1. Cudowne świeczniki stworzyłaś, chyba się nimi zainspiruję bo ogromnie mi się podobają. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo stylowe ! i pięknie wykonane, pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń