Strony

piątek, 21 grudnia 2012

Choineczki z szyszek

W tym roku przygotowałam dla rodziny choineczki z szyszek, do których dołączyłam po złotym orzechu z poprzedniego posta. Odkąd na moim palcu pojawił się pierścionek, lista najbliższych osób znacznie się wydłużyła. Nawet dając jedną choinkę na rodzinę potrzebowałam aż 21! Ale zupełnie mi to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie:)

Choineczki są przyklejone do drewnianych "talarków", na to mech, sztuczny śnieg, śnieżny brokat (którego niestety na zdjęciach nie widać), bombki ze styropianowych kuleczek w srebrnym brokacie i drewniane gwiazdki na czubek.

Jako, że prawie wszystkie już rozdałam, nareszcie mogę się Wam pochwalić nie psując niespodzianki:)







Dziękuję za odwiedziny i życzę Wesołych Świąt!

4 komentarze:

  1. śliczneeeeee !! <3 Super blog !!! Zapraszam na mój :

    www.modowo-kinia.blogspot.com
    KOMENTUJ , OBSERWUJ , ZAGLADAJ
    To dla mnie brrdzo wazne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te choineczki! Że też ja wcześniej do Ciebie nie zaglądnęłam!

    Pozdrawiam cieplutko Linko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo śliczne:)pozdrawiam Zapraszam do mnie:http://kraina-kwiatow-i-smakow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń