Strony

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Świecące drzewko z szyszek

To drzewko miałam zrobić już na ubiegłoroczne Święta, ale jakoś nie wyszło. Może to i dobrze, bo niedawno na blogu Green Canoe odkryłam, że można sprytnie zamontować na nim światełka i tym samym stworzyć świąteczną lampkę.
Strasznie mi się ten pomysł spodobał, więc od razu nabrałam chęci do działania.

Nie wiem jak u Was, ale u mnie ostatnio bardzo szaro i ponuro, więc zrobienie ładnych zdjęć graniczy z cudem, zwłaszcza, że moje mieszkanie jest kiepsko oświetlone. Ale robiłam, co mogłam:)







A to moja mała pomocnica, która bezczelnie ukradła mi worek z szyszkami i oczywiście schrupała najładniejszą. No ale jak ma się taki słodki pyszczek, to wszystko można :)


3 komentarze:

  1. Śliczne ;) A psinka faktycznie urocza ! :)))

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekły mnie Twoje prace, dlatego postanowiłam zostać tutaj na dłużej i odwiedzać Cię częściej:) A drzewko jest śliczne:)

    OdpowiedzUsuń