Strony

czwartek, 14 marca 2013

Zawieszka i puszka po kukurydzy:)

Tym razem wymyśliłam retro zawieszkę na słoik z miodkiem. Moim zdaniem świetnie pasuje do tego koszyczka z IKEA.

Co do puszki, to miałam dość widoku zaparzacza do herbaty. Raz lądował na spodeczku, innym razem w jakiejś filiżance. Pomyślałam, że skoro na dobre zagościł w naszej kuchni to musi mieć jakiś ładny pojemniczek. Puszka jest po małym opakowaniu kukurydzy:)







Wszystkich odwiedzających ciepło pozdrawiam (u mnie nareszcie słoneczko!) i oczywiście zapraszam ponownie:)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne miejsce na miodek i dodatki. Mój włąsnie nie może znaleźć swojego miejsca, a lubię go dodawać do herbaty. Taki koszyczek to świetna sprawa.
    A pomysł z puszką jest kapitalny. Uwielbiam takie recyklingowe zmiany!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestawik, bardzo lubię ozdabiać puszki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zawieszka! puszka też sympatyczna i podoba mi się pomysł z wykorzystaniem koszyczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta zawieszka...!!!
    Motyw pszczółki uroczy...Ładnie się razem komponuje...
    Pozdrawiam na...słodko ;)

    OdpowiedzUsuń