Strony

środa, 3 kwietnia 2013

Ptasie dekoracje

Święta już za nami, ale dopiero teraz znalazłam chwilę, by wstawić posta.

Nie przepadam za kiczowatymi dekoracjami na Wielkanoc, więc zdecydowałam, że nasze mieszkanko ozdobimy w wiosenno-ptasim klimacie.

W tym roku zagościły u nas ptaszki w gniazdkach, jajka w naturalnych barwach, białe piórka i oczywiście kwiaty :)











W kuchni pojawiła się nowa półka, którą zdobyłam za jedyne 30 zł. Dumna z siebie byłam strasznie :D Na razie troszkę na niej pusto, ale to szybko się zmieni.



 Przed metamorfozą wyglądała tak:


Girlandę na lustro zrobiłam sama z piórek z chińskiego sklepu, żyłki i koralików z jakiejś starej bluzki.



Tradycja rzecz święta, dlatego babka musi być. Mniam, pyszna była, ale szybko się skończyła;)


Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza ten domek dla ptaszków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, widać , że masz głowę pełna pomysłów i je realizujesz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń