Strony

wtorek, 11 czerwca 2013

Różana taca

Dziś u mnie słoneczko i mam nadzieję, że zostanie ze mną na dłużej, bo moje biedne kwiatki pływają sobie w błotku w donicach. Korzystając z pięknych, ciepłych promyków szybciutko zrobiłam zaległe sesje.

Na razie pokazuję tylko tacę, reszta niebawem :)

Dotąd bałam się różanych motywów. Niektóre są naprawdę piękne, ale trzeba uważać na cienką granicę między subtelnością, a kiczem.

Do motywu z różami dodałam grafiki i dwa serduszka bo bokach, bo jakoś pusto i nudno było.






Zainteresowanych nabyciem tacy proszę o kontakt mailowy: paulix-20@o2.pl

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

Pozdrawiam, Linka.

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna. Lubię tę serwetkę. Serduszka strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł.Całość bardzo ładnie się komponuje,Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała taca, a wianek śliczny, też kiedyś próbowałam coś zrobić podobnego, ale poległam:)

    OdpowiedzUsuń