Strony

wtorek, 19 listopada 2013

DIY: Metamorfoza serducha z Jyska


W Jysku wypatrzyłam duże (niestety tego na zdjęciach nie widać ;) serducho, które nie do końca mi się podobało, ale natychmiast dostrzegłam w nim potencjał. To metalowe coś, co miało je zapewne zdobić, moim skromnym zdaniem tylko je szpeciło. Postanowiłam więc nieco je udoskonalić :)


Odkręciłam dwie śrubki i pozbyłam się tandetnej blaszki:)


Zaszpachlowałam ślady i zamalowałam białą farbą.


Przykleiłam motyw z serwetki i polakierowałam dwa razy na matowo. Wyszło całkiem sympatyczne:)



Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

4 komentarze:

  1. O rany cudownie Ci to wyszło ! ;) Teraz wygląda to prześlicznie, masz talent :)
    Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie. W sumie nie wpadła bym na taki pomysł:))

    OdpowiedzUsuń